Tilbake til søkeresultatene

PRAKUT-Praksisrettet utdanningsforskn

Kvalitet i opplæringa - om tilpassa opplæring

Tildelt: kr 6,0 mill.

Prosjektleder:

Prosjektnummer:

176421

Søknadstype:

Prosjektperiode:

2007 - 2011

Prosjektet studerer kvaliteten på opplæringa i grunnskulen, knytt til omgrepet tilpassa opplæring, aktualisert av Kunnskapsløftet, men med ei mykje lengre historie. Grunnlaget for prosjektet er analysar av forsking om tilpassa opplæring som syner at ein i kkje kan definere kva tilpassa opplæring er i form av bestemte kategoriar eller metodar for handling. Ein må i staden få fatt i feltet sine eigne vurderingar, grunngjevingar og forståingar av det arbeidet som blir gjort. Det krev ei open tilnærming til fe nomenet og omgrepet. Som ein felles referanse i prosjektet legg prosjektet til grunn den didaktiske trekanten, og som er den opne reidskapen for analyse av kvalitetane ved opplæringa. Trekanten framsteller relasjonar mellom aktørar, lærestoff og arbeidsmå tar. Prosjektet er delt inn i tre hovudtema som både skal sjåast i samanheng og kvar for seg. Kvart tema vert studerte dels gjennom ein felles kvantitativ og representativ studie og dels som eigne og sjølvstendige kvalitative nærstudiar: - tilpassa o pplæring i skuleutvikling, - tilpassa opplæring i undervisning - utbyte av tilpassa opplæring Informantane i prosjektet er leiarar på kommune og skulenivå, lærarar, foreldre og elevar. Til dette kjem omfattande studiar i klasseromma for å fange opp kva aktivitetar som går føre seg.

Budsjettformål:

PRAKUT-Praksisrettet utdanningsforskn

Finansieringskilder