0 antall prosjekter

GAVEFORST-Gaveforsterkningsordningen

Nye utviklingstrekk i norske og internasjonale matvaremarkeder

Prosjektet er en del av den grunnleggende markedsforskningen ved Senter for samvirkeforskning, og skal gi bidrag til å bedre forstå dynamikken over tid i utviklingen av lokale mattradisjoner og deres produksjons- og markedsmessige utvikling over tid. Dette skal gjøres ved komplementære kvantitati...

Tildelt: kr 1,1 mill.

Prosjektperiode: 2018-2026

Sted: Oslo

MARKSAM-Marked og samfunn

Norsk jordbruksvaresektor: Strategi og forretningsutvikling mot år 2001.

Prosjektet skal utvikle og analysere en nasjonal strategisk utviklingsmodell for jordbruksvare sektoren som tar sikte på å bidra til å gjøre sektoren mer konkurransedyktig i det norske og det europeiske markedet. Prosjektet skal analysere/løse praktiske o rganisatoriske regulatoriske, strategiske...

Tildelt: kr 0,60 mill.

Prosjektperiode: 2001-2005

Sted: Oslo