0 antall prosjekter

PES-INST-Prosjektetablererstøtte EU (FoU)

Cultural and Creative Industries, the way to Innovation - CCI-Inn

...

Tildelt: kr 48 344

Prosjektperiode: 2012-2013

Sted: Vestland

FINNUT-Forskning og innovasjon i utdanningssektoren

Learning in the 21st Century: Capitalizing on students' strengths - compensating for desired capabilities

?Learning in the 21st century? fokuserer på korleis skulen skal handtera dei digitale røynslene til unge menneske på ein måte som styrkjer motivasjon og prestasjonar. Ettersom den digitale eksponeringa kan vera både negativ og positiv, valde me å tilnærma oss oppgåva ved å sjå på måtar skulen kan...

Tildelt: kr 10,8 mill.

Prosjektperiode: 2012-2017

Sted: Vestland

PES-INST-Prosjektetablererstøtte EU (FoU)

Creative Approaches To Inquiry Based Science Teaching

...

Tildelt: kr 99 999

Prosjektperiode: 2011-2012

Sted: Vestland

U2020-Norsk utdanningsforskning 2009-2018

Portfolio practices in higher education in Norway following the Quality Reform; -diffusion characteristics and learning achievement

This application refers to topic B in the announcement from 'Utdanning 2020', Assessment methods, learning processes and learning achievement. Previous studies conducted in connection with the evaluation of the Quality Reform documented a proliferation o f portfolios in Norwegian higher educatio...

Tildelt: kr 0,30 mill.

Prosjektperiode: 2011-2011

Sted: Vestland

PES-INST-Prosjektetablererstøtte EU (FoU)

Arts-Know: Assessing the contribution of the arts to be development of key competences for youmg people in a European konwledge society

...

Tildelt: kr 63 051

Prosjektperiode: 2008-2008

Sted: Vestland

PRAKUT-Praksisrettet utdanningsforskn

Digitale objekts plass i barns sosiale og språklige danning i barnehagen

Det er stor interesse for å ta i bruk digitale verktøy i barnehagen, og IKT er formelt i introdusert overfor barnehagen blant anna gjennom ulike formuleringar i Rammeplan for barnehagens innhold og oppgaver. Dette tross det faktum at det finns lite nors k forsking på området. Slik vi ser det e...

Tildelt: kr 5,6 mill.

Prosjektperiode: 2008-2011

Sted: Vestland

PRAKSFOU-Praksisrettet FOU i skolen

Refleksjonsbaserte lærarmapper som reiskap for utvikling av vurderingskompetanse

Prosjektet fokuserer på korleis og i kva grad refleksjonsbaserte digitale mapper kan styrkje lærarane og lærarstudentane sin vurderingskompetanse. Prosjektet er både knytt til allmennlærarutdanninga ved HSH og til ein skuleutviklingsprosess på to Stord-s kular der målet er å betre læringsvilkåra...

Tildelt: kr 5,1 mill.

Prosjektperiode: 2007-2010

Sted: Vestland

SHP-Strategiske høgskoleprogram

Education, Curricula and Technology

Introduction The field of ICT in education generally and in curricula in particular, while being intensively studied, is still in a state of confusion. The results of research so far suggest that ICT in principle either is a marginal, although expensive, addition to education or its effects are s...

Tildelt: kr 5,9 mill.

Prosjektperiode: 2007-2011

Sted: Vestland