0 antall prosjekter

MAROFF-2-Maritim virksomhet og offsh-2

Behavioral change and learning powered by virtual gaming technology and artificial intelligence.

Prosjektet skal undersøke om man får forbedret kvalitet og effektivitet i læringen og bedre resultater og adferdsendring ved bruk av virtuell virkelighet (VR), spillteknologi og kunstig intelligens. Fokuset er hovedsakelig utvikling av ledere med et særskilt fokus på salgledelse. Prosjektet vil h...

Tildelt: kr 5,2 mill.

Prosjektperiode: 2021-2026

Sted: Akershus

PES2020-Prosj.etabl.støtte H2020

Developing hologram technology for the facilitation of knowledge transfer and learning. Creating a generic hologram based learning platform.

I dagens kunnskaps samfunnet er kunnskap den viktigeste ressursen for organisasjoner, enkeltpersoner og samfunnet. Land, arbeidskraft, kapital - økonomenes tradisjonelle produksjonsfaktorer - forsvinner ikke, men de har blitt sekundære. Samtidig produserer spesialisert kunnskap i seg selv ingenti...

Tildelt: kr 99 999

Prosjektperiode: 2020-2021

Sted: Akershus